Pussel

Pussel = Bra hjärngympa, roligt, knep och knåp samt väldigt beroendeframkallande!! Så grymt jobbat av mig att jag klarat av det första stora 1000 bitars pusslet. Känner mig stolt 💪🏻 Medans andra går på gym sitter jag still här hemma och grubblar 😄
 
Nu får jag göra om ett annat pussel som jag nästan blev klar med tidigare, för några år sen! Men jag tröttnade och la det i lådan igen när det va nästan helt klart.
 
 
Så det är bara på't igen!! Grubbla, tänka, prata med mig själv & svära lite. Vad gör man inte för att komma tillbaka till ett normalt liv? Är trött på att va utmattad & trött, trött, trött!!
 
 
Sen är det lättare att kunna lägga pussel, på köksbordet nu när jag köpt en pusselmatta. Man rullar bara ihop pusslet, försiktigt i mattan så att man slipper att plocka isär det. En riktigt smart grej 😊
 
Hjärngympa - Pussel - Pusselmatta - Träning - Utmattningssyndrom
mona sörensen

Det har väl tagit sin lilla tid men hjärngympa som du säger!
Mattan verkar ju väldigt smart....ska fundera om jag ska köpa något sådant?
Kramar i massor!

Maria

Bra pysslat Vompan 😃