Promenader

Har börjat komma igång lite smått med att ta en timmes promenad lite då och då. Det går lättare och lättare efter bara några gånger men det är fortfarande ett helvete att ta sig i kragen och ta sig iväg. Måste verkligen tvinga mig ut och iväg!! Efter dagens promenad blev jag inte lika slut efteråt som jag blivit tidigare fast att den gick i ett liiiiite snabbare tempo och blev lite längre 😊 Så jag hoppas verkligen att jag är på G åt rätt håll nu!! 
 
 
Vädret va ju så underbart vilket självklart gör det lättare att ta sig ut  Men fortsätter detta kanske man orkar ta tag i att söka jobb på riktigt och inte bara kasta iväg nån ansökan hit lr dit samt att ta tag i nån bra distensutbildning om hjärnan börjar hänga med i svängarna igen. I slutet av veckan väntar ett KBT besök och ett besök hos Trygghetsrådet. Vill ju så mycket nu men orkar ju fortfarande inte med allt jag vill göra!! Men har fler bra dagar nu än tidigare och jag skyndar långsamt framåt. Har inte så många som kan sparka undan fötterna på mig längre nu när jag är arbetsbefriad, så det borde fungera sakta men säkert!!
 
 
Lite uppförsbacke är det fortfarande men det är inte ogreppbart längre. Kämpa, kämpa ekar det i mitt huvud nu!!
Fått sparken - KBT - Promenader - Trygghetsrådet - Trött - Tvång - Utmattningssyndrom - Väder
mona sörensen

Vad kan du mer göra än kämpa? Vädret gör ju sitt,absolut! Forsätt så.....älskar dej,pözz

Maria

Du är en kämpe ! 💪🏻 Fortsätt så !

Saga Carlsson

Härligt promenad väder! Keep going!