I'll be back

Sakta men säkert återhämtar jag mig och jag ska hitta tillbaka till mitt eget jag 💪🏻😊
Efter käftsmällen i våras när jag var på G och kände mig redo att börja rehabträna för att kunna börja jobba igen så har jag fått kämpa mig uppåt under hela sommaren utan att veta varken ut eller in om någonting.

Livet har gått på sparlåga och jag har fått insyn i vem/vilka som verkligen bryr sig om mig. Då jag själv har varit dålig på att höra av mig till folk eller ens svara i telefon vissa dagar p.g.a ork som inte funnits så finns det några personer som verkligen vägrat att sluta höra av sig till mig ❤️. För att kolla hur jag mår, fråga hur allt går, vad som händer m.m. Utan några som helst krav eller klagomål på att jag inte orkar höra av mig till dom!! Men när man inte ens orkar prata i telefon så försvinner vänner, bekanta och kollegor utan att man orkar göra något åt det. Man har nog med att överleva och det har varit prio 1. Det är i de svåraste stunderna det visar sig vilka som är ens riktiga vänner. En gammal men väldigt sann klyscha!!

En stor kram till er som orkat och velat fortsätta höra av er, frågat om vi ska ses, fått iväg mig fast att jag inte orkat. Några gånger har jag kommit iväg för att ses och det är lika kul varje gång 😊, även om jag blir extra trött efteråt och kan fördriva den mesta tiden i soffan. Blev trött av "semestern" på Kreta oxå, även om den var hur lugn som helst.

Att kropp och knopp inte orkar fast att man verkligen vill är riktigt jävla jobbigt!! Har kommit iväg till gymmet några gånger och ut på nån 5 km promenad då och då i Tyresta nationalpark, vilket känns som att vinna VM guld varje gång jag klarar det. Jag får verkligen tvinga mig till att göra detta, även dagens måsten tvingar jag mig till att fortfarande göra. Det går inte av sig självt inte!! 

Trodde aldrig att man kunde bli så trött av att inte göra någonting!! Många dagar försvinner bara av att jag sitter och njuter på min balkong. Mitt andningshål och vilorum ❤️ 

Det blir bättre & bättre, långsamt men säkert just nu. Saker och ting början falla på plats, vilket känns underbart!! Jag ger inte upp men hoppas självklart på att det nu ska va slut på mer skit för min del. 

Behöver mycket positiva saker att glädjas åt nu för att orka kämpa vidare.

Jag kommer tillbaka!! 💪🏻 Till ett nytt liv, jobb, förhållande m.m. En sak i taget bara, utan stress 😊 

 

 
 
Gått in i väggen - Kämpar - Sjukskriven - Stress - Utmattad
mona sörensen

Jag älskar dej!

Svar: Love you 2 😘
Yvonne

Nettan

You and me forever <3!

Svar: Yes 😘❤️
Yvonne

Lena

De är klart du ska tillbaka <3 de e bara att vissa saker tar lite längre tid än andra. De blir skönt den dagen du kan se tillbaka och säga att de gick ju vägen till slut efter allt <3

Svar: Ja den som lever får se om jag lyckas. Det går inte snabbt!!
Yvonne

Helena

Du är en sann kämpe och allt kommer bli bra om inte bättre när allt strul med jobbet löser sig och du hittar ett nytt bättre jobb❤️

Svar: Tack men det är inte det lättaste när man mår som man gör. Måste fortfarande kämpa varje dag för att orka med nåt av dagens måsten.
Yvonne

Sarah

Krya på dig! Har varit utbränd men kämpat mig tillbaka. Inget blir som tidigare så var rädd om dig och stressa inte!

Svar: Tack och det ska jag vara!!
Yvonne