Fighter

Hur många motgångar du än möter så kommer du alltid starkare ur dom, även om det inte känns så just när du är inne i det. Har en av mina större fighter att tänka på nu men har varit med om betydligt värre saker, såsom en dotter som i himmelen bor ❤️👼🏼, lögner & svek efter min skilsmässa från min nya kärlek som tog knäcken på mig 💔 farmors död och året efter pappas tragiska olycka och död 😥 Man säger alltid att man orkar inte mer men det gör man, tro mig!! Har kämpat mot det mesta känns det som förutom hemska sjukdomar (peppar, peppar ...) vilket jag självklart är glad över att slippa. Nu är det dags att kavla upp ärmarna och låta hornen i pannan växa för det här ska jag gå segrande ur, min nya kamp jag måste ta mig igenom 😈💪🏻 Hatar orättvisor och fega, lögnaktiga människor!! Att sparka på någon som redan ligger ner är fegt, riktigt jävligt fegt!!

 

 

Att inte få chansen till att återhämta sig innan man måste ta tag i nästa kamp gör allt så mycket jobbigare & svårare, vilket självklart har varit uträknat. Det är ju det som känns så ynkligt och fegt!! 

Men som sagt, jag är van att kämpa och jag ger mig inte i första taget!! Och med goa vänners pepp och hjälp blir det lättare att kämpa på ♥️

 

 
Ikväll blir det dock en annan sorts fight, den med skurhink och skurborste!! Här ska svabbas rent, nån som är villig att komma å hjälpa till? 😉
Fighter - Kamp - Kämpe - Motgångar
mona sörensen

Jag vet hur du kämpar du har samma anda som mej i mångt & mycket....älskar älskar älskar dej av hela mitt hjärta,svårt att uttrycka sej mer än jag gör just nu,tårarna kommer likt förbannat!

Svar: Älskar dig oxå mamma ❤️❤️❤️ I massor ❤️❤️❤️
Yvonne

Smurfen

Hahaha du avslutar ditt inlägg med humor men jag vet hur du kämpar och fightas nu när du skulle behöva lugn och ro för att komma tillbaka så som du tänkt dig.

Den sista idioten är inte född än tyvärr ! ;(

Svar: Utan humor stannar livet!! Jag är ju en glad skit som gillar att skratta 😃
Yvonne