Söndagsbio

Efter en härlig helg där jag orkat och haft energi till att plocka ner julen och få ner allt det i källarförrådet, tillsammans med alla andra fyllda flyttlådor som blivit kvar efter pappa så har jag nu ett fullt fungerande hem igen 😃. Inga kartonger eller möbler & prylar som står i vägen nånstans!! 
 
Ända sen i augusti då allt med renovering av badrummen började, pappas tragiska olycka, tömning av hans lägenhet och jag själv som inte orkade med hur mycket som helst på jobbet, så har det varit jävligt rörigt här hemma med prylar överallt där det inte brukar vara rörigt. 
 
Men nu ser jag ljuset i tunneln och det firade vi med att gå på söndagsbio ute på Filmstaden i Heron city. Det blev filmen "Tsatsiki, farsan & olivkriget" och den var helt ok. Den passade min minsting bäst och hon tyckte filmen var bra medans sjuttonåringen tyckte den var lite fjantig. 
 
Säger hon som älskar att kolla på krigsfilmer!! 😊
 
 
Barnen har varit hos mig sedan dan innan nyårsafton så det kändes bra att avsluta deras "vecka" hos mig med lite fika, glass och en söndagsbio. 
 
Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter & utmaningar. Vi får väl se hur mycket jag orkar med då 😊
 
Natti, natti vart ni än är❣
Barnen - Filmkväll - Filmstaden - Heron City - Ordning & reda - Söndagsbio
<3

Härligt att de äntligen blev klart med allt från lägenheten. Och roligt att bion va bra:) de va ni vääääl värda efter allt slit. Håller tummarna att de fortsätter med ljus för dig o barnen. Massa kramar ❤️❤️❤️

Svar: Massa kramar tillbaka!!💝
Yvonne

mona sörensen

Godmorgon! Det låter väldans bra det du skriver...kramar om!