KBT

Jag har varit på tre möten med min KBT terapeut och redan efter första mötet tyckte jag att det gav något. 

KBT = Kognitiv beteendeterapi

Hon sätter fingret på sådant man tror att man inte tänker på eller funderar kring. Förklarar varför man reagerar si eller så efter vad jag berättat om min barndom, tidigare erfarenheter både bra och dåliga och situationer & upplevelser man gått igenom både som liten, ung och vuxen.

Det har ju inte alltid varit en dans på rosor så det är inte så konstigt att det tagit stopp nu. Men, men jag är inte den som någonsin gett upp och det finns inga planer på det nu heller 😊

Med rätt stöd & hjälp kommer jag ta mig helskinnad ur detta med förhoppningsvis mer ork, jävlar anamma men med en jobbig & tråkig upplevelse mer i bagaget.

 
Men de som vet säger ju att det som inte dödar det härdar!!

Snipp, snapp, snut nu var denna story slut!!

Hjälp - KBT - Kognitiv beteendeterapi - Samtal - Svek - Terapeut
Anneli

Ja det brukar vara bra och det är jättebra att du hittat någon du trivs med <3 Kämpa på Vompan så är du snart på banan igen ! Puss & kram !

Svar: Puss, puss!!
Yvonne

Lotta

Kämpa, kämpa, kämpa!

Svar: I will!!
Yvonne