Blindtarmen

Alla ❤️-ans dag tillbringades till stor del på två olika sjukhus här i Stockholm. Först som besökare på Huddinge hos min goa vän Carina som opererats. 
 
Därifrån blev det en biltur till akuten på Södersjukhuset då mellantjejen haft ont i blindtarmstrakten under eftermiddagen/kvällen. Och där har vi två tillbringat kvällen/natten med alla möjliga olika blodprover, ultraljud & röntgen. 
Hon på en smal, plastad brits och jag ståendes eller sittandes på diverse olika pinnstolar/pallar. Så nu gör sig träsmaken påmind i rövva. 
 
 
Hon fick komma upp på en kirurgavdelning på morgonkvisten i väntan på sista röntgen och det var skönt. Då hann jag hem och sova två timmar innan jag återvände till henne för att invänta besked om operation eller inte. Och på sista röntgen såg de att det är en blindtarmsinflammation, så nu är det bestämt att det blir operation under eftermiddagen/kvällen.
 
En annorlunda alla ❤️-ans dag och idag sista transferdagen för övergångar inom ishockeyn. Den brukar ju tillbringas på kontoret med en jättestor godispåse fram till runt 01.00 tiden på natten. Men i år är jag sjukskriven och just nu sittandes/vankandes på Södersjukhuset i väntan på dotterns blindtarmsoperation. 
 
Må gott & var rädda om er!! ❤️
Blindtarmen - Operation - Sjukhus - Södersjukhuset
Lena

Men vilken otur. Hoppas hon mår bättre snart igen. Massa kramar!!

Linda

Hoppas allt gått bra med henne och att det går bra nu när hon är hemma igen

PW

Hoppas hon kryar på sig snabbt :) kramis !