Så nöjd och fånigt glad

Hittade min kökslampa på Lampgallerian som jag är så förtjust i och som hantverkarna råkade ha sönder när de va här och återställde mitt kök, i förra veckan. Till nästan halva priset!!

Men de ska nog få betala fullt pris för jobbet jag fått göra för att hitta den. Köpte ju den när jag flyttade in i min lägenhet 2010 och kom ju inte ihåg vart jag köpt den (på nätet) eller vad lampan hette. Tyckte egentligen att den va för dyr när jag köpte den, men jag ville verkligen ha just den lampan så det blev till att öppna plånboken.

Den matchar ju köksbordet och köksluckorna som är i ek.

Ibland lönar det sig att va jävligt envis och inte ge sig!! Jippie, nu har jag ett återställt kök igen med den lampa som jag verkligen vill ha!! Känner mig så löjligt & fånigt glad för något sådant litet 😄

Det kanske inte är en taxirörelse jag ska öppna utan en detektivbyrå som efterlyser och hittar borttappade eller trasiga saker som folk vill ha kvar.

Jaja vi får se vad som händer och sker. Det kanske dyker upp något ljushuvud som kan montera ner den gamla, trasiga lampan & sen monterar upp den nya, fina kökslampan 😊

Hantverkare - Kök - Kökslampa - Lampgallerian - Taklampa
mona sörensen

Men vilken lyckoträff...fantastiskt måste jag säga med tanke på vad du grämde dej häromdagen när lampan gick sönder! Du skulle tagit en lott ochså!
Kramizar från Mamsen