Lov, lov, lov

Påbörjade ett inlägg i början av veckan men glömde bort att publicera det. Sen pajade datorn och det försvann. Så jag får väl pröva igen och se om jag kommer ihåg vad jag skrev 😁 Minnet är ju inte bra och inte ens kort längre, det är minimalt!!

 

Men det handlade om skollov det kommer jag ihåg. Att det inte var länge sen som tjejerna hade sportlov och nu var det dags för påsklov ett par veckor mellan varandra. På påsklovet bar det iväg till farmors älskade Älvdalen i några dagar. Det var dags att kolla till stugan och koppla av på ett annat sätt än vad jag klarar av att göra hemma. Med bl.a det sedvanliga och mysiga grillandet nere vid älven och bilturerna runt i Älvdalen för att visa ställen barnen varit på när de var små. Lite övningskörning inför körkortet blev det också med mellantösen, vilket gick väldigt bra! 😊 Liten börjar blir stor ❤️

 

Det fanns snö kvar däruppe, speciellt på baksidan av stugan. Vi hade äldsta tösens hund med dit upp och hon älskade att jaga och leta efter hennes tennisboll som vi kastade till henne där på baksidan. Hon hoppade/studsade som en hare i den djupa snön som fanns kvar där. Och hon tröttnade aldrig!!

 

 
Sen bar det iväg hemåt för en ny träff med min läkare, ny sjukskrivningsperiod m.m. Och denna vecka efter besöket i Älvdalen så är jag helt slut i kroppen och knoppen. Men, men det är bara att kämpa på!!
Avkoppling - Ledig - Påsklov - Stugan - Älvdalen
mona sörensen

Att kämpa på & tro på se själv,är vad som gäller...p&k,Mamsen

Svar: Puss och kram tbx!!
Yvonne

Anneli

Det ser ju jättemysigt ut där uppe :) Vi får åka upp på nån tjejweekend och bara koppla av och mysa med tänd brasa. Kan hjälpa dig att rensa ur skåp och lådor eller torka rent dom eller vad du nu vill att jag gör <3 Kramis !

Svar: Låter som en väldigt bra idé :) Kramiz!!
Yvonne