Valborgshelgen

En lugn och skön Valborgshelg är till ända och den tillbringades med mina barn. Vi var hemma och pysslade & fixade. Sen har det varit en vårshow för lill-skrutt och hennes dansgrupp ute på Älvsjömässan som avslutades med att Sean Banan var gästartist.
 
Vädret var väl inte det bästa så någon balkongfix blev det tyvärr inte. Men värmen kommer hoppas jag!! Körsbärsträdet utanför balkongen har precis börjat blomma och snart kommer det krylla av fina vita blommor och massor av humlor och bin. Och balkongen blir mitt andra hem när värmen väl kommer, med en och annan drink kväll :)
 

Hockey-VM startade nere i Tjeckien och Sverige har vunnit sina tre första matcher, och det är ju skönt!! Får väl se om man tar sig en tur dit ner när slutspelet närmar sig :)
 
Börjar bli bortskämd på hemmaplan då tjejerna lagar mat åt mig titt som tätt. Det blir "Fattiga riddare" till frukost och nu senast blev det "Tacostårta" till middag, så ljuvligt gott!!
 
Nu blir det till att åka hem och fira min dag med att sträcka ut sig raklång på soffan :D
Puss & kram <3
 
1:a maj - Hockey-VM - Tjeckien - Valborg - Valborgshelgen - Vårshow
mona sörensen

P&K till dej ochså...sträck ut dej riktigt ordentligt

Anonym

Härligt !! Längtar till de kvällarna man sitter ute då de e varmt o skönt :)

Svar: Ja verkligen och jag hoppas de kommer snart, för än så länge har det varit kallt, kallt, kallt !!
Yvonne

PW

Längtar tills vi kan ta en fika på din balkong <3 du gör den så mysig och man förstår att du trivs där

Svar: Ja jag älskar min balkong och att bara på koppla av på den. Det är bara att slå en pling när du har tid att komma över ;) Du vet ju vart jag bor!!
Yvonne

Garina

Ja snart är det dax för våra drinkkvällar 🍸

Svar: Ååååh vad jag längtar :)
Yvonne