Arbetstripp till Motala

Det blev en rivstart på denna korta arbetsvecka genom en tripp ner till Motala. Det var dags att gå igenom nyheter och genomförda eller planerade ändringar i vårt datasystem/spelarregister/onlinesystem TSM. Sist jag var i Motala var det vinter, men nu hade våren kommit och det var riktigt tjusigt på vägen dit och hem med alla knallgula rapsfält som dök upp längs vägen. 
 
 
Just nu sitter jag och är nervös över hur det ska gå i kvartsfinalen mellan Sverige - Ryssland i hockey-VM. Första perioden är slut och den slutar 0-2. Stämningen är som vanligt på topp, men lite mer drag bland de svenska fansen vill vi se i den andra & tredje perioden. 
 
🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
 
 
Jobb - Motala - Rapsfält - TSM genomgång
mona sörensen

Att du överhuvudtaget orkade åka dit s¨som du lät på söndagen...kramiz

Svar: Kände mig piggare på måndagen sen, annars hade jag inte åkt me. Kramiz!!
Yvonne

Camilla

Ja och det gick ju åt helvete för Sverige, men de bjöd ju upp till dans till slut och kunde lika väl ha vunnit efter den upphämtningen. Får ta nya tag nästa år!!

Svar: Japp det hoppas jag :)
Yvonne