Viva la pop

Jag hade en underbar torsdagskväll på Hamburger Börs tillsammans med en av mina goaste kollegor. En av mina nyvunna, mysiga vänner hade ordnat så att jag fick ta med mig en vän för att gå och se Orups krogshow på Börsen i Stockholm. Är väl inte direkt nåt fan av hans musik, men live och med det bandet han hade med sig var det en grymt bra show. Med en enormt härlig stämning bland publiken och på scenen. Rekommenderar er verkligen att se denna show!!
 
 
På fredagen hade jag besök från Norrland eller Kiruna rättare sagt. Och lördagskvällen tillbringades hemma hos goa vänner. Hade en beundrare där som överlämnade en stor, fin ros då det var alla ❤️:ans dag. Inget jag direkt firar, men glad för blomman blev jag. Tycker man ska visa varandra sin kärlek varje dag, istället för att låta köpmännen tjäna sig en hacka en dag som denna där.
 
Finns ju dom som kanske inte har någon att dela en sån speciell dag med och det känns så orättvist och onödigt. Nej kärleken ska spridas och visas varje timme och var sekund ❤️ 
 
Natti, natti & sov gott!!
Hamburger Börs - Krogshow - Musik - Orup - Stockholm - Viva La Pop
Linda

Självklart är det så Vompan, att kärleken skall finnas och visas hela tiden ❤️ Du är klok du 😊

Svar: Ja eller hur? ;)
Yvonne

Lollo

Vill också se hans show men det är svårt att få tag på biljetter :(

Svar: De har ju förlängt showen nu så att hela våren ska kunna bokas.
Yvonne

Dave

Varför fick inte jag följa med?

Svar: För att jag bara fått två biljetter :)
Yvonne

Milla

Du är snäll och god som vanligt 😚

Svar: Tack ;)
Yvonne