Saknar dig som fan pappa ❤️

Igår var det precis 1 år sedan som jag sa till dig att jag orkar inte mer. Jag bad dig dra åt helvete med ditt skitprat och allt tjat om farmor & pengar. Hade jag inte gjort det så hade jag gått under själv, redan då. Nu kom det efter sommaren istället, efter en för hård start på jobbet och din tragiska olycka & död. Ingenting har varit sig likt efter det 😢
 
I förrgår var det 4 månader sedan som du lämnade oss kvar här med så många frågor och funderingar. Jag ångrar inte att jag tog ett brejk ifrån dig för 1 år sen, men jag ångrar att jag aldrig svarade på de sista samtalen du ringde mig. Att jag inte tog chansen att få prata med dig igen. Få skoja och skämta med dig i telefon som vi brukade göra med varandra. Att försonas och lägga all skit bakom oss och se framåt. 
 
Men jag hann aldrig så långt innan du lämnade oss 😢
 
 
Så här i juletider vet jag att du alltid haft ett helvete med dig själv. Spriten & ensamheten gjorde dig orolig och ännu mera ensam. Tyvärr hade du inga riktiga vänner som ställde upp för dig när du väl behövde,  utan det blev mer att folk utnyttjade dig då de visste att du brukade hjälpa till med det mesta, för att slippa vara så ensam. Men behövde du hjälp med nåt fick du betala för att få den hjälpen!!
 
 
Jag älskar & saknar dig så fruktansvärt mycket pappa ❤️ Mitt liv blir inte desamma utan dig 😢
Döden - Saknad - Sorg
Anonym

Varma kramar till dig!

Anneli

Kramisar i massor ❤️

mona sörensen

Det är mycket tragedi i det du beskriver...jag vet! Älskar dej gumman av hela mitt hjärta! Att pappa och jag fick er är fint nog,sedan att vi inte orkade leva tillsammans är en tragedi som vi inte kan göra något åt idag!

Svar: Älskar dig också mamma 💞
Yvonne