Sena kvällar

Varför ska man börja med en mjukstart efter semestern när man kan dra igång i 120 på en gång? Denna vecka har jag förberett starten av CHL, samtidigt som mail, telefonsamtal, try-outer för träningsmatcher och kontroller av svenska spelare som lämnar för spel utomlands ska göras samt kontroller att arbets och uppehållstillstånd finns för de icke EU medborgare som ska hit till Sverige och spela.
 
Roligt är det men samtidigt är det väldigt slitsamt och stressigt !! 
 
Det blir många sena kvällar och det funkar ju de veckor barnen inte är hos mig. Nästa vecka får bli lite mer bestämd och det med kortare arbetsdagar, då tjejerna ska vara hos mig 💗
 
 
Det blir även jobb under helgen i nästa vecka då vi ska ha den årliga kick-offen med jobbet. Jaja det är bara att kavla upp ärmarna och göra det man ska. 
 
Ikväll kom jag iväg från kontoret relativt tidigt, så strax kryper jag ner under täcket och vilar upp mig en stund 😴
 
Natti, natti !!
Ishockey - Jobb - Jobba sent - Trött
Lena

stackare! Slit inte ut dig. Kramisar

Svar: Nej men det blir ju lätt så tyvärr!! Kramiz!!
Yvonne

mona sörensen

Jag vet hur du har det,lika samma varje år så det e inge nytt.Viktoria skickar jag hem i morgon Lördag och det kommer att bli väldigt tyst här i huset...kramizar

Svar: Ja det verkar tyvärr bli så i år igen :( Och Viktoria var nöjd och glad när hon kom hem :) Tack för att hon fick va hos er i några dagar!! Puss och kram!!
Yvonne