Kvalserie hockey

I förrgår var jag på derbyt mellan DIF - AIK på Hovet i Stockholm.
Stämningen var enorm och hockeymatchen var riktigt spännande.
 
Jag passade på att gå in lite tidigare för att slippa köerna vid insläppen och
jag tog mig då friheten att tjuva åt mig en gratisfika inne i pressrummet på Hovet.
Många trevliga människor fanns redan på plats där inne och man fick sig en liten
pratstund med en och annan Djurgårdare som var lagom nervösa. Själv var jag ju
neutral och njöt av matchen & stämningen som Djurgårdsklacken bjöd på.
Riktigt grymt jobbat säger jag som håller på det grön/vita laget från söder ;)
 

Blir nog lite kvalserie hockey idag igen tror jag.
Det är ju någon match uppe på Hovet idag också
så varför inte passa på att njuta medans hockeysäsongen
fortfarande är igång. Sen blir det bara en massa förberedelser
inför kommande säsong. En säsong som kommer att bli väldigt
annorlunda är tidigare säsonger, för min del i alla fall. Jag kommer inte
att orka jobba som jag gjort tidigare med tanke på allt som hänt, både
på jobbet och på hemmaplan de senaste åren. Det har tagit på psyket att
må som jag har gjort och det är det inte värt. Med livet som insats existerar
inte längre utan nu måste jag ta hand om mig själv i första hand.
Men kämpa det kommer jag fortsätta att göra!!
 
 
AIK - DIF - Derby - Ishockey - Kvalserien
Maria

Fortsätt kämpa Vompan och var rädd om dig!

Svar: I will, jag lovar <3 Kramiz!!
Yvonne

Dave

Hockeynörd!!!!!!! :D

Svar: Yeeeeeeeees I´m :) I love .......
Yvonne

Mia

Hur var stämningen idag då? Tyckte Viktoria det var kul att gå med på hockeyn? Kram!

Svar: Det var bra stämning, lite lägre volym men annars ett himla drag. Viktoria var nöjd, men väldigt trött. Kram!!
Yvonne