Tandläkarbesök

 
Idag var det dags för det årliga tandläkarbesöket. En fyllning hade lossnat vilket betyder att
plånboken nu är tom och bedövningen håller på att släppa, lagom tills jag ska äta go lunch
uppe i Globen centrum. Man får vara försiktig så att man inte biter sig i kinden.
Sen till hösten ska det bli bettskena, då jag gnisslar tänder som bara den
när jag sover tydligen.
 
 
Finns ju roligare saker att lägga pengarna på men, men tänderna ska man vara rädd om :)
 
Ha en skön dag där ute i solen!!
Pengar - Tandläkare
Mona Sörensen

Jag har också gnisslat tänder som bara den tidigare,så att det ömmade i tandköttet.På den tiden fanns det inget som fanns att få som bettskena....Du får äta soppa till lunch gumman!

Svar: Haha jag kommer se ut som en hockeyspelare med sitt stora tandskydd som dom har när de lirar. En skena i tjock plast, så att jag slipper vakna med huvudvärk och trasiga tänder!! Och det blev god lasagne till lunch :)
Yvonne

Sussie

Ja det är ju inte kul! :(

Svar: Nopp men ett ont måste tyvärr. Det var den semester ersättningen det :(
Yvonne

Bebben

Bra med ett besök om året sen är det bara att hoppas det inte blir för dyrt.

Svar: Ja verkligen Bebben, det är ett måste :) Blir lite dyrare i år då jag ska ordna med denna bettskena också. Men det är det värt. Kram!
Yvonne