Dans på Gröna Lund

 
Går runt här hemma med träningsvärk!!
Hade en så härlig och rolig kväll på Gröna Lund häromkvällen,
tillsammans med snälla, söta och rara Mr Westerlund. Vi var där & lyssnade och
dansade till Älvdalens dansbandskungar "Larz Kristerz" :) Det som bara skulle bli en dans blev
hur många som helst, med träningsvärk som resultat nu då. Det var precis vad jag behövde kvällen
innan farmors begravning. Lite skoj, avslappnat och oplanerat. Tack David för en rolig och härlig kväll :)
Svetten sprutade om oss och alla andra som var där och dansade då det var tropisk värme ute.
 
 
Det har ju varit ett fantastiskt väder sedan min semester började. Tog mitt första dopp nu i veckan
då jag var på Krokodilbadet och försökte svalka mig. Finns ju inte så mycket annat att göra dessa varma dagar
än att sola & bada och gotta sig på stranden!!
 
Balkongdörren står på vid gavel varje kväll och natt för att få in någon sval luft inomhus och varje morgon &
kväll tillbringas så klart på min älskade balkong. <3
 
Dans - Gröna Lund - Larz Kristerz - Älvdalen
Smulan

Jag var oxå där med min gubbe och ja det var riktigt svettigt och varmt men så roligt :)

Svar: Ja det är skönt och skoj att dansa :) Men svettigt!!
Yvonne

Lotta

Haha ja du har ju gått på buggkurs så du lär ju ha fått dansa röven av dig :D Kramis

Svar: Ja precis, jag och Danne på jobbet gick ju några terminer :D Så kul att bugga!
Yvonne

Dave

Hemma nu för en ny dansomgång?

Svar: Ja det vet du, Lasse Stefanz blir ju nästa danskväll :)
Yvonne