Go & gla

Go & gla det är jag, idag :)
 
 
Har varit på Viktorias fotbollsmatch, som de vann med 4-1 mot Tyresö på f.m
 
Snart blir det en tur upp till Haninge Centrum för lite lördagsmys med Vickan.
Lite fika, tjejsnack och shopping.
 
Saknar dock ♥ som är upptagen med sitt.
 
Puss & kram hela långa dan ;)
 
 
 
Fika - Glad - Kär - Lycklig - Shopping - Vendelsö IK
BP

Härligt att du är glad :) Att du är go vet jag redan, har ju smakat på dig ett bra tag nu puss

Svar: Puss puss ;)
Yvonne

Linda

Haha alla vet väl redan att du för det mesta är en go och glad tjej. Sen att den där jävla Patrik förstört så jävla mycket för dig vet vi ju också och att du mått så jävla dåligt p.g.a hans sätt att hantera allt han gjort den själviska fan!!! Ett fegt ego är han som rumlar runt, utan att ta konsekvenserna ett jävla dugg. Sen skylla allt på dig och lasta ännu mer på dig som gjort allt för honom, under så lång tid. Och sen bara kasta dig på soptippen när han är klar och låtsas som om livet leker och att allt är frid och fröjd. Men, men det finns något som heter karma och jag hoppas den kommer ifatt honom snart. Hört nåt från hans släkt eller vänner? Bjud in dom till fest vettja, så kanske de skulle se vilken härlig, go, glad och rar tjej du är istället för att de går runt och snackar skit om dig. Du har fan inte gjort någe fel, mer än att älska den där fege fan!!! Och han har mage att bete sig som han gör utan att skämmas ett piss. Skulle jag va du skulle jag snacka med allt och alla hur han är, både med dina vänner inom 112 och inom ishockeyvärlden. Så ska vi se vad folk tycker om honom sen. Sluta att skydda honom hela jävla tiden, lägg upp bilder, sms och mms som han skickat synligt för allt och alla. Så ska vi se om han är så jävla renhårig som alla tror.
Fattar han inte att han förstört ditt liv??? Nej just det, han är ju karl och väljer att stoppa huvudet i sanden istället för att prata och visa vad han går för. Du gjorde helt rätt när du sårade honom och satte han på pottan i våras. Skit ska skit ha finns det nåt som heter!!! Hur många fler dejter ska han förstöra för dig innan han vågar va ärlig och rak att reda ut ett och annat?? När ska du, världens goaste och genomsnälla, söta Vompan få ro och börja leva igen?? Är mån om dig och dina tjejer som fått ta så mycket skit för den där fan skull!!!! Ta hand om Er och fortsätt att kämpa och ta hjälp av hjärnhjälpen, när det behövs. För vi vill inte va med om sånt "dumsnack". Hör av dig när som på dygnet, det vet du <3 Kommit hem från krogen nu och är lite rökig, har tänkt på dig hela resan hem från stan. Vill inte ringa så här sent så jag skriver här istället. Vi hörs vännen!! Kramar

Svar: Ta't lugnt Linda! Du ska vara glad när du varit ute och partat :) Inte så arg och full med svordomar. Det har hänt massor av saker sen du och jag pratades vid och man vet aldrig vad det för med sig. Är ju go och gla av en mycket speciell anledning och framtiden får som sagt utvisa vad den för med sig. Och visst, mitt liv har inte varit lätt sedan jag och Patrik började träffas ..... Och mina barn har fått lida av det ja :( Men det händer massor av saker nu och vem vet .... ;) Älskar honom, det gör jag ❤️ Ring när du vaknat till liv vettja :)
Yvonne

Yvonne Kogner

Hihi Linda, tack för ett härligt samtal :) Och jag glömde säga att det heter "Hjärnhälsan" & inte Hjärnhjälpen!! Får gå kvar där tills mina mörka, hemska tankar inte hemsöker mig mer.

Malin

Mysigt med mys igen ❤️ Håller alla mina tummar att det ska bli 4 real nu och för alltid. Kramis !

Svar: Ja, det har varit riktigt mysigt med några morgonmöten ;) Kram tbx!!
Yvonne