Bottenlös kärlek ♥️

The saddest moment is when the one who gave you the best memories becomes a memory 😢

 
Jag är så tacksam över att jag fått ha dig hos mig. Du har alltid funnits här för mig, pussat på mig när du märkt att jag är ledsen, fått mig att gå ut på promenader fast att jag inte har orkat, gjort mig sällskap på min balkong och älskat å va där ute lika mycket som jag. 
 
Jag älskar dig Ellie & du kommer för alltid att finnas i mitt ♥️ En vän för livet, en vän som aldrig svikit mig, en vän jag alltid kunnat lita på, en vän som gav mig bottenlös kärlek ♥️ Du & jag, för alltid!!
 
Hund - Kärlek - Människans bästa vän - Sorg - Tårar - Vänskap
mona sörensen

Precis så är det,djuren sviker aldrig....Ellie har det bra i hundhimmelen bland andra fina änglar,tänker på & älskar er!Mamma/Mormor

Anonym

Älskade ellie kommer alltid vara med oss ❤️❤️ Så tomt nu utan henne ❤️❤️ Älskade ellie vila ifrid ❤️ Puss älskar dig mamma o är så tacksam att ni har ställt upp med henne så mycket ni har gjort Love you 💔😘😘😘