Jobbcoach

Nu har jag varit och träffat min jobbcoach. Det känns väldigt bra och hon fick fram mycket åt mig att tänka på, redan vid första besöket 😊 Vad kan jag egentligen? Och det jag kan går man ju inte och tänker på, det görs ju liksom bara. Att sen kunna sätta ord på det man kan/har gjort va hon väldigt duktig på, det lät mycket proffsigare och större än när jag berättade på mitt sätt. 
 
 

Fått hemuppgifter att jobba med tills nästa gång vi ses så nu ska jag sätta mig ner och göra en del av min hemläxa 💪🏻 

Hur lär man sig att "sälja" sig själv? Är värdelös på det!! Ser hellre till att få jobbet gjort än att framhäva mig själv 😬

Have a nice day!! 

 
 
Arbetsbrist - Jobbcoach - Söka nytt jobb - Trygghetsrådet - Unionen
mona sörensen

Bra att du varit där Du tillhör inte de kaxiga & då är det svårt att berätta eller ta fram det bästa av sig själv....pözzen

Linda

Du behöver inte sälja dig själv. Många här ute i hockey Sverige vet hur proffsig du är 😊 Håller tummarna att du hittar ett nytt drömjobb när du väl är redo för det. Glöm inte att ta bra betalt bara! Du har jobbat "gratis" alldeles för länge 😘