Rachel Platten - Fight Song

This is my fight song!! đŸ’ȘđŸ»
 
En dĂ„lig dag brukar kunna vĂ€ndas till nĂ„t lite mindre dĂ„ligt med massor av bra musik. Och den hĂ€r lĂ„ten fĂ„r mina horn att vĂ€xa 😈 KĂ€mparglöden vĂ€xer och humöret blir lite bĂ€ttre nĂ€r jag lyssnar pĂ„ den och sjĂ€lvklart finns den med i min lĂ„tlista "TrĂ€ning" pĂ„ Spotify. Inte för att jag trĂ€nar sĂ„ mycket nu dĂ„ men den listan Ă€r full av bĂ„de uppĂ„t lĂ„tar & nedĂ„t lĂ„tar för de fĂ„ gĂ„nger jag kommer ivĂ€g och rör pĂ„ mig 😊 Listan funkar Ă€ven nĂ€r man ska fĂ„ nĂ„t gjort hĂ€r hemma och man behöver lite jĂ€vlaranamma i kroppen. Men ofta lyssnar jag pĂ„ listan "Buggisar" nĂ€r det handlar om stĂ€dning. Kanske ska döpa om den listan till stĂ€dning istĂ€llet!! 
  
 
Nu kör vi đŸŽ€ đŸŽŒ đŸŽ¶
Fight song - JÀvlaranamma - KÀmparglöd - Musiklistor - Rachel Platten - Spotify - Trött - Utmattningssyndrom
mona sörensen

Mycket bra lĂ„t,dĂ„ blir det mycket stĂ€da dĂ„! Älskar dej!

Anneli

Den Àr en riktig fightsong ! KÀmpa Vompis !