Kreta

Sol, värme, ljummet saltvatten och härliga vågor. Gud så skönt jag & minstingen haft det på Kreta. Lugnt, skönt, avkopplande och återhämtning till tusen!! Även om jag blir riktigt, riktigt trött i två-tre dagar efteråt p.g.a intryck, upplevelser, de få måsten som finns att göra. Men det var det värt!! Hon har haft ett tungt år hon oxå av att se mig må som jag mår, se hennes morfar på sjukhuset och ta ett sista adjö, bli tonåring och tampas med sina syrror på hemmaplan. Uppmärksamheten har varit riktad åt syrrornas håll mest hela tiden. Så Viktoria behövde lite egentid med sin lilla mamma. Och mamsens väninna Nettan fanns ju oxå där med sina tjejer. Det blev några kvällar/dagar med dom där vi åt, badade och jagade Pokemons tillsammans.

 

Ett lugnt, skönt och bra hotell hade vi valt och vi trivdes så bra. Återvänder gärna!! 

 
Men nu är vi hemma i härliga Sverige igen. Tillbaka i vardagen med skolor, kompisar, möten m.m.
 
Avkoppling - Fritidsresor - Kreta - Resa - Rethymno - Sommarlov - Tui - Återhämtning
Smulan

Har också varit på det hotellet och jag längtar tillbaka :) Härlig personal och fint hotell!

Svar: Ja det var riktigt härligt och vi kommer att åka tillbaka dit 😊
Yvonne

Anonym

Najs 😎