Mycket på G

 

Och mycket har det varit ... Men nu ska jag se framåt!! 

 

Jag har fått kämpa rejält hårt för att va där jag är idag. Är inte helt återställd efter utmattningen och genomklappningen som jag drabbades av i höstas men jag är på god väg. Tyvärr ska ju alltid någon/några oförstående och lagom känslokalla människor sätta käppar i hjulet på en så att man måste kämpa liiiite till. Men jag har fått kämpa i hela mitt liv så dom käpparna kommer jag att knäcka och göra mig av med illa kvickt. Mig ska ingen få sparka på utan att få tillbaka en hård spark i arslet!! 

 

Orättvisor & falska människor är det fulaste jag vet!! 

 

 

Har börjat träna på gym nu när jag inte sover bort dagarna, så sakta men säkert blir jag starkare både fysiskt och psykiskt!! Sen väntar det en del roligheter på mig såsom Color Run i Stockholm tillsammans med min Lill-tös, en Bruce Springsteen konsert på midsommardagen i Göteborg med världens bästa Nettan ❤️ Ska även leta efter biljetter till Nickelbacks konsert på Globen i höst 😊 Lite ishockey lär det väl också bli om jag känner mig själv rätt. Har ju svårt att hålla mig borta från det, speciellt nu när man inte varit  på kontoret och slitit hund på ett bra tag.

 

Men passa er för jag kommer att va grym när jag är done with myself 😉💪🏻😈

 

Puss & kram och på återseende!! 

 
Gym - Kommer tillbaka - Konserter - Kämpar - Mycket på G
mona sörensen

Bra gumman,det låter verkligen bra det du skriver....framåtanda behövs verkligen i vissa situationer,du e verkligen vass...kramen från mamma!

Svar: Haha ibland måste man :)
Yvonne

Anneli

Hur jävla korkat kan det bli egentligen? Ett steg i taget tack!

PW

I miss you🌹

Svar: Söt du är ;)
Yvonne

Anonym

Du fixar detta som allt annat ♥️

Svar: 👍🏼
Yvonne