Bra vecka

Som vanligt så flyger veckorna förbi och denna vecka har varit väldigt bra. Glädjen finns här då mellantjejen har börjat i en ny skola och det går jättebra för henne där. Är så stolt över henne ❤️
 
Känslolivet finns också här och det kan bara bli bättre och bättre ;) Nya och fina naglar har det också hunnit bli denna vecka. Sen är ju våren är på väg med ett och annat litet snöfall som bakslag, men det är ju bara som det ska vara. Och för mig har det lugnat ner sig på jobbet så stressnivån där ligger nergrävd just nu. Så skönt!!
 
 
Det är fredag och det blir hel ledigt där hemma. Barnen är hos sin far & jag ska bara lata mig hela helgen. Förutom nåt styrketräningspass då rå nu när man kommit igång och sen nån löprunda också. Sen blir det så klart det vanliga pusslet som ska ordnas på hemmaplan med städ, tvätt & disk m.m.
 
Ha en härlig helg, trots det tråkiga vädret som de lovat oss.
Jag har i alla fall sol i sinnet denna härliga vecka!!
Bra vecka - Glad - Naglar - Nyfiken - Träning - Välmående
mona sörensen

Ha en riktigt bra helg själv...bra att du kommit igång med träningen eller iallafall tänkt tanken.Bella e absolut bäst
Kramen

Svar: Ja nu gäller det att hålla i detta också, när man är så trött hela förbannade tiden!! Ja det är hon så som hon kämpar!! <3 Kramiz <3
Yvonne

Anna

Skönt att höra dig va så glad och nöjd. Och bra att du kommit igång nu med styrketräningen. Det kommer få dig att bli starkare både fysikt och psykiskt. Kram

Svar: Ja det hoppas jag verkligen, kramiz och tack för peppandet!! <3
Yvonne

Maria

Ursnygga naglar på er båda :)

Svar: Tack :)
Yvonne