Källarförrådet

Tänk att det ska va så svårt att ta tag i tråkiga saker. Som att rensa ur källarförrådet exempelvis. Har ju tjatat om det ett antal gånger här och i mitt lilla huvud, men det har liksom inte blivit av. Förrän nu i veckan!! Så skönt att det är gjort nu och det blev en del skräp som ska köras iväg till Jordbro återvinningscentral nu i helgen.
 
 
                Före                               Efter 
 
Så när det är gjort kan man slänga in lite mer skräp som "kan va bra att ha" ett litet tag till 😊 
 
Börjar bli lite farmors varning på mig tror jag 😉 Hon var en riktig samlare hon ❤️
 
Trevlig helg på er!! 
 
Här hemma är det bf och myshelg som väntar 😉
 
Källarförråd - Skräp - Storstädning - Vendelsömalm
mona sörensen

Men så skönt att du har gjort slag i saken,ja du har nog en del av din farmor i dig....kramelikram

Svar: Ja men än finns det lite skit kvar som ska till tippen.
Yvonne

❤️

Nu är det gjort och skräpet kör vi bort. Puss & kram ❤️

Svar: Yes snart så :D Puss och kram <3
Yvonne

Anneli

Får du nåt sålt på Tradera Vompan? Jag tragglar på med mitt och tar en paus i det ibland.

Svar: Jadå det rullar på, men nu har jag tagit det lite lugnt med det.
Yvonne