Rumpor ;)

 
Finns det något finare än en vältränad killrumpa?
 
Har ju fördelen av att jobba med många killar som har sååååå fina rumpor, så det
måste vara en arbetsskada eller nåt :D Men fint att titta på är det!!
 
Se men inte röra är snälla barns göra!!
 
 
Vackra ögon och fina rumpor är min last. Sånt kan jag sitta och titta på hur mycket som helst :)
 
Rumpor
Mona Sörensen

Att bara titta ? Ta för dej....Kramar om!

Svar: Klart jag ska 😝 ..... Ta för mig alltså 😉
Yvonne

Linda

Mmmmm vältränade hockey rumpor är så fina 😝 Lyllos dig som kan tjuvkika på dom 😄 Kramis

Svar: Mmmmm dom är fina att titta på 😝😉
Yvonne

Ylva

Mmmmmm mumma 😝

PW

Hahaha du och dina rumpor 😃 Känna och klämma ....

Svar: I lööööööve 😘
Yvonne

Karin

Mums fillibabba 😝

Svar: Yes 😊
Yvonne

BP

Det var ett tag sen du kände och klämde på min nu 😝 Kramis

Svar: Mmmmm jag vet och din rumpa är såååååå fin 😉😝 Kramiz 💛
Yvonne

Carro

Du är en liten rumpnisse du ;)

Svar: Hahaha älskar ju vältränade fina rumpor ju :P
Yvonne