Änglar

 
Gårdagen gick i sorgens tecken.
Min morbror förlorade sin fru & mina kusiner förlorade sin mamma.
Och himlen fick en ny ängel uppe hos sig.
Vila i frid Annelie & ge min älskade och saknade Caroline en bamsekram från mig.
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta ♥
Död - Sorg - Tragedi - Änglar
Mona Sörensen

Men nu blir jag så ledsen,så känslosamt....

Lena

Jag tänker verkligen på Er de vet ni. Hemskt när någon lämnar livet på detta vis och så synd om de stackare som är kvar och får leva med detta nu.
Mängder av kramar

annie

"Det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå"

Åsa

Änglar sover inte. De vakar.
Himlen har fått tillskott av underbara människor som vi fått äran att låna en stund. Kram

Cecilia Ekdahl

Vad fint skrivet kusin! <3 Och jätte fint skrivet av alla andra!
Du är saknad mamma<3

Svar: <3 <3 <3 Kan inte säga nåt annat än att vi finns här för er Cilla <3 <3 <3
Yvonne