Trött, trött, trött

Idag är man inte så uppkäftig minsann. Är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.
Kom iväg från kontoret vid 01.20 inatt och är nu tillbaka, men som en vandrande zombie.
Det blir en kort dag på kontoret idag. Ska ju hämta ut min nya, fina bil på eftermiddagen.
Känns ju lite tråkigt att lämna in den gamla, fina pärlan jag haft, men jag kommer säkert
bli nöjd med den nya modellen också.
 
Har hjälp på kontoret idag av mitt minsta bustroll, så nu fikas och målas det här på rummet.
Jag kanske får en fin teckning att hänga upp här, innan vi åker och hämtar den nya bilen.
Sen blir det en lugn och skön TV kväll med nån bra film, Let's dance, lite
grönsaker & dipp och mys med lill-skrutt ❤️
Kram, kram!!
 
 
Gammal bil - Jobb - Ny bil - Trött
Pia

Du är duktig du med allt du fixar och ordnar med. Klart du kommer bli nöjd med den nya bilen, även om den är mindre. Den är ju sprillans ny :) Hoppas Ni haft lite skön fredagsmys nu och jag gissar att du redan somnat, i soffan ;)

Jag är på jobbet nu och jobbar hela helgen. Går av på måndag morgon. Höres vännen!

Svar: Haha hur kunde du gissa det, att jag skulle somnat i soffan? :D Finns det något skönare än att få somna helt slutkörd i soffan?
Hoppas att du hade en lugn helg på jobbet med inte allt för mycket stök och strul!! Hörs & syns snart hoppas jag!! Kram
Yvonne

Linda

Förstår att du är trot om du setat på kontoret och jobbat så sent. Då får man jobba en kortare dag oxå :) Var rädd om dig, kramis!

Svar: Ja usch vad trött jag var, men nu är det bättre :) Kramiz!!
Yvonne

Carro

Hur var det att lämna tillbaka den "gamla" pärlan och hämta ut en ny? Känns den nya bilen ok?

Svar: Jodå lite vemodigt var det allt. Och än så länge har jag inte kört in mig i den nya, men det kommer nog. Man får inte va så kräsen bara :)
Yvonne

PW

Hoppas du hade en lugn och skön helg med dina tjejer, puss!

Svar: Yes, vi har haft det bra :) Puss, puss <3
Yvonne