Det är äntligen fredag

Äntligen fredag!!
 
Ska bli så skönt med att bara få koppla av, ta´t lugnt i helgen och få sova länge
på mornarna. Ska ta tag i mitt liv och börja om. Göra sådant jag samlat på
hög och inte tagit tag i. Ge mig ut på min första löpar runda kanske, nere i
vackra Tyresta nationalpark. Bara ta hand om mig själv och njuta.
 
Trevlig helg till Er alla!! ♥
Avkoppling - Fredag - Helg
annie

Allt i DIN takt vännen. Glöm inte det!
Du är värdefull.............

Svar: Jag vet, vännen <3 Tack för din pepp!!
Yvonne

lena

Du gör helt rätt gumman!! Tänk på dig själv i första hand. de e du värd<3

Svar: Ska försöka med det <3
Yvonne

Mona Sörensen

Bra där! Ofta tar det lång tid att göra något åt sitt eget liv.
Man är bra på att hjälpa andra...Kramen!

Svar: Har god hjälp av andra som stöttar mig som tur är. Uppskattar verkligen dessa underbara människor ❤❤❤!!
Yvonne