En dag med Ellie ❤️

Det kan innebära en kort eller en lång promenad. Eller en tupplur tillsammans i soffan 💤. Lite bus, hopp & lek i hundgården som hon älskar.  Mys ute på balkongen, i solen. Hon älskar min balkong lika mycket som jag gör ❤️ 

Lek med bollar eller pinnar som hon ALDRIG tröttnar på. En biltur någonstans bara för att komma hemifrån en kort stund.

Vi har verkligen funnit varandra även om hon inte är min hund eller att jag inte alltid orkar ha hand om henne som jag skulle vilja. Älskar henne som min egen och tycker att hon är så fin!! 💝
 
Busig, pigg och glad även om hon är reserverad mot andra hundar och nya människor. Men det har blivit bättring på den fronten ju längre hon varit hos oss.

 

Kramiz bananis och ha en bra fredag!!

Hund - Kärlek - Människans bästa vän - Älskade Ellie
mona sörensen

Tur att du finns & det är tack vare dej & Torbjörn & Viktoria & Bella som hon mår så bra...kram,älskar dej!

Svar: Tack och jag älskar dig också ❤️
Yvonne

Anonym

Fin hund !

Svar: Ja hon är underbar!!
Yvonne