Ett avslutat kapitel

Nu är ett väldigt långt kapitel på jobbet avslutat. Efter 27 år inom ishockeyn är det dags för lite nya utmaningar och jag hoppas att allt kommer gå min väg nu!! Tänker iallafall försöka och göra det så positivt som möjligt 😊.
 
 
Det är inte mitt eget val men ibland måste man tänka att "nu kan allt bara bli bättre". 

Så jag lägger nu skridskorna på hyllan & kastar in handduken då det gäller allt vad internationella spelarövergångar och höga buntar med övergångshandlingar på skrivbordet heter och checkar för alltid ut från Svenska Ishockeyförbundets kontor.

Det får bli nåt helt annat för min del, så småningom!! Måste bara komma på vad och rehabträna mig själv ett tag för att se vad jag orkar med efter snart 1 års sjukskrivning, för utmattning/utbrändhet p.g.a för mycket stress och ingen chans till återhämtning på arbetet.

 
Så ta det lugnt där ute!! Det är inte värt alla pengar i världen att behöva bli sjuk p.g.a sitt jobb!! Det tar tid att återhämta sig om man inte lyssnar på kroppens/knoppens signaler. Jag lyssnade inte förrän jag drabbades av kraftig yrsel och synbortfall en fredagskväll i september 2015. Då blev jag rädd, riktigt jävla rädd!!
 
Arbetet - Ishockey - Jobbet - Kontoret - Sjukskriven - Utbränd - Utmattad
Kim Pedersen

Stay strong Yvonne - vi kommer til at savne dig i ishockeyverdenen!

Svar: Tack Kim och var rädd om dig och familjen!!
Yvonne

mona sörensen

Hockeyförbundet blev tyvär för mycket för din hälsa,precis som du skriver så har du alla möjligheter i framtiden med din kapacitet.Huvudsaken du kommer att bli bra & det utan din gamla arbetsgivares hjälp....kramizar,love

Svar: Ja det blir till att kämpa på :) Kramizar och massor av love tillbaka ❤️
Yvonne

Nettan

Världens finaste Yvonne, du är viktigare än alla jobb i världen! Bara tragiskt att det ska gå så långt som det gjorde. Med vila, kärlek o skratt så kan du boosta lite energi undan för undan för att återhämta dig ❤️. All styrka o kärlek till dig. Puss o kram

PW

Du är grym!

Svar: Tack 😊
Yvonne

Maria

Ingenting kan bli värre än det varit de senaste åren för dig! De fattar inte vad de missar nu när de ger dig sparken. Jag har sett min sista landskamp i ishockey nu kan jag lova! Mina pengar ska de inte få nån glädje av. Din nästa arbetsgivare och du tar den stora vinstlotten efter detta. Varma kramar till dig Vompan 💖

Svar: Tack! Och allt kan bara bli bättre nu 😊
Yvonne