Home Sweet Home

Har varit hemma i några dagar nu efter fantastiska dagar i Moskva. Men har legat nerbäddad med feber och halsont sen jag kom hem 🤒 Nån rysk bacill anföll säkert samma dag då Sverige mötte Ryssland där på Ice Palace Arena. Kände av halsen efter matchen men trodde ju att jag vrålat så mycket under hockeyn så att halsen kändes risig, men så var det tydligen inte den här gången! Annat var det 1992 i Prag VM 😊 Då hamnade man t.o.m på dagstidningarnas löpsedlar p.g.a vrålet som skulle ta hem guldet!! ✌🏻Både dagen före finalen och dagen efter då vi vann guldet dök man upp i tidningarna minsann 😄
 
 
Har hjälp av mina älskade tjejer här hemma och det känns tryggt och bra ♥️ Vet inte hur det blir med morgondagen då jag och lill-tösen ska springa/gå "The Colour Run", 5 km inne på söder. Får pina mig iväg på en promenad och sen åka hem och bädda ner mig igen. Kureras med varmt te, markservice av tjejerna och nån bra hockeymatch från VM. Dagens match mellan Finland och Ryssland var ju härlig!!
Borta bra men hemma bäst - Haninge - Resa - Stockholm - Sverige
Anneli

Krya på dig <3 Skönt att ha dig hemma igen !

Svar: Tack!!
Yvonne