Grattis på födelsedagen ❤️

Grattis på 73-årsdagen pappa!! 💐 Isabell och jag var & grattade pappa/morfar på Skogskyrkogården idag. Hans första födelsedag som ängel och på dagen 7 månader efter att han ramlade och slog i huvudet.
 
Vi pyntade graven med en ny gravlykta, tulpaner & små, söta påskliljor. Isabell köpte en fin sten som det stog "Älskade morfar" på ❤️ och la brevid vår tidigare söta sten vi har där. Det blev fint hos honom och vi gick sen runt & tittade på olika gravstenar då det nu är dags för oss att ordna med detta åt honom. Nu när våren kommit & tjälen i marken snart försvinner. 
 
 
Senare under kvällen tände vi lyktorna ute på balkongen och jag hittade kurbits tavlan han tidigare har fått av mina tjejer med texten "Världens bästa morfar" bland hans prylar jag har här hemma. 
 
 
Tidigare under dagen hade vi varit in till Odenplan och Isabells hudläkare. När det var avklarat så valde vi att gå på Café 60 på Sveavägen och gotta oss med underbart god blåbärspaj & en stor latte (jag), vit chokladtårta med hallon m.m och en stor kopp te till Bella.
Efter den sockerkicken åkte vi sen förbi och grattade pappa ❤️💐
Café 60 - Fika - Födelsedag - Grattis - Pappa - Skogskyrkogården
Maria

Grattis Leffe!

mona sörensen

Jag hoppas du grattade från mej också som jag bad dej...kramar i massor till er,mamsen!

Svar: Det gjorde jag!! Kramiz i massor!! 💝
Yvonne