Tatueringar

Idag var det min tur att bli med nya tatueringar. Tre stycken blev det varav den ena var en fortsättning på den jag hade sen tidigare. Namnet Caroline samt hennes födelsedatum las till under hennes beskyddande hand som jag har på min vänstra axel, ovanför mitt hjärta ❤️

Sen blev det ett grekiskt mönster på höger överarm som jag gillat sedan jag var på Rhodos under gymnasietiden och röjde, Har funderat på den väldigt länge så nu kan jag sluta att fundera för nu sitter den där 😊

 

 
Sist och minst blev det lilla klöver som jag gjort för att hedra pappa ❤️ Han gjorde tre luffarprickar på samma ställe när han låg i lumpen men de ändrades och blev till ett sött klöver som jag alltid kommer se framför mig när jag tänker på honom. Och nu har jag mitt eget lilla klöver där!!
 
 
Blev väldigt nöjd och de som jobbar på Inkatattoo är ju skickliga och trevliga. Så den salongen rekommenderas!! Vad tycker ni, blev det bra och får jag godkänt?
 
Natti, natti och puss & kram!! 
Haninge - Inkatattoo - Tatueringar
mona sörensen

Fint

Svar: Tack <3
Yvonne

Anneli

Hur fina som helst ♥️

Svar: Tack <3
Yvonne