Slow motion

Även om mitt liv går i slow motion så fortsätter allt annat runtomkring mig att bara rusa iväg. Alla "måsten" måste planeras in i förväg lr möten/träffar med familjen, vänner och kollegor m.m. Annars blir jag hyperstressad och sjukligt trött & rörig i huvudet på en gång. Nåt spontant påhitt blir till ett berg att bestiga, så det funkar inte så bra.Har nu hunnit avklara juni månad med skolavslutningar, födelsedagar, nån AW med härliga kollegor, lämnat blod då jag är blodgivare, innan jag skulle tatuera mig igen. Man måste vänta 6 månader innan man får lämna blod igen efter att ha gjort en tatuering Även tunga sorgedagar p.g.a både nytt & gammalt tragiskt, hemskt helvete har genomlidits. Jag tänker på de som drabbas av tragedier, alldeles för mycket och jag tar åt mig av deras tunga tid & upplevelser, då jag själv befunnit mig i den osynliga bubblan man hamnar i.

Även ett besök nere i Göteborg under midsommarhelgen och konsert med Bruce Springsteen har hunnits med tillsammans med Nettan ❤️ Det blev en magisk lördagskväll med en 4 timmar lång konsert!!  Frågan är om det var vi eller Brucan som var tröttast och svettigast efteråt? 😄

 
 
Nu har vi redan kommit in i juli och jag ser fram emot vad framtiden har att ge och hoppas självklart på lösningar till både höger & vänster just nu.

Bokade faktiskt en utomlandsresa idag, till Kreta. Jag & Lill-tösen ska iväg och ta hand om varandra. Så juli började bra 😎☀️ Håll nu tummarna att detta fortsätter!!

Puss & kram och var rädd om varandra ❤️

Mitt liv - Slow motion - Tiden rusar iväg - Utmattad