Längtan ...

Efter att orka jobba igen och känna sig "normal" är enorm. Längtan efter att få känna sig behövd, sedd och hörd på arbetsplatsen är oxå stark.

 

Längtan efter att ha någons knä att krypa upp i när man hamnar i den situation som jag har gjort, för att ha nån att kunna prata av sig med just då när det behövs. Har självklart vänner och familj som hjälper mig, men just att få känna den närheten och tryggheten längtar jag efter.

 

Längtar efter vår, sol, värme och sommar. Efter att orka ta den där promenaden eller löprundan jag drömmer om. Det tar på krafterna att tvinga sig ut eller att utföra dom måsten som ska göras varje dag.

 

Längtan efter att orka sätta guldkant på något varje dag för min egen skull.

 

Längtan efter pappa som nu varit min ängel i 6 månader ❤️

 

Längtan efter att få ordning och reda runtomkring mig med allt som blivit eftersatt p.g.a den kaos som det sista halvåret inneburit.

 

Längtan efter lugn och ro så att jag orkar komma på fötter igen!! Inga fler orosmoment på himlen nu tack!! Jag får hoppas att detta med mellantösens blindtarmsoperation blir det sista orosmolnet på väldigt, väldigt länge!!

Vill bara bli mig själv igen!! 

Ha en bra dag, det ska jag ha 😊

Längtan
mona sörensen

Jag är säker på att det lugnar ner sej & hoppas innerligt att det blir så...kram,jag älskar dej gumman!

L

Åh vad jag känner med dig!! <3 Jag längtar också! Snart e det vår sommar och då kanske det lättar lite. Massa kramar och jag finns här de vet du !!

Svar: Ja det vet jag 😊, kramiz!! 💕
Yvonne

Stephan

Kram!