Fuck cancer

Under en period har jag ett par vänner som fått det svåra och skrämmande beskedet att de drabbats av cancer. Ett besked som man själv är så rädd för att få eller att någon i sin närmaste närhet ska få ta del av ett sådant besked. Känner så för dessa personer och deras anhöriga som måste kämpa mot så mycket känslor och rädsla på samma gång <3 
 
 
Har sett vad denna hemska sjukdom kan göra på nära håll, då jag förlorat anhöriga och kollegor som kämpat hårt men som sen tyvärr förlorat den sista striden mot denna skitsjukdom. Samtidigt har några klarat av kampen och kunnat friskförklaras vilket jag är väldigt glad för såklart!!
 
Det hunnits med en del besök på olika sjukhus runt om i Stockholm där dessa personer behandlas och jag har bara stött på helt underbara personer som arbetat på olika avdelningar och sjukhus inom cancervården. Det är tur att ni finns!!
 
 
Kämpa på, ni finns i mina tankar <3 Många värmande och stora styrkekramar till er som kämpar mot denna hemska sjukdom!! Även de som jobbar med dessa patienter får många styrkekramar av mig!!
 
FUCK CANCER!!
 
Fuck cancer - Sjukdom - Skrämmande
Sandra'

Så bra skrivet, jag har förlorat väldigt många nära pågrund av den sjukdomen, hatar canser :(
fin blogg föresten!

Svar: Tack så mycket!! Och ja den är fruktansvärd!!
Yvonne

Anneli

FUCK CANCER!

Lotta

Du är go du 😘 Hälsa till Roggan!!