Sommaren 2016

Sommaren 2016 har försvunnit i ett rasande tempo. Utan att jag knappt hunnit eller orkat reagera. Ingen semester har jag tagit ut och inget speciellt har jag kunnat planera in då situationen är som den är.

Åh ena sidan befinner jag mig i ett dödläge och åh andra sidan är jag fortfarande sjukskriven p.g.a min utmattning/utbrändhet.

Några saker har jag hunnit att va iväg på antingen tillsammans med vänner eller med barnen.

Såsom en tur till Älvdalen med en hyrbil fylld med sängar, soffa och prylar som jag hämtade hem förra sommaren då det var lite rörigt och osäkert hur det skulle bli med farmors stuga däruppe.

Efter det åkte jag ner till "Zlatanland" med goa & härliga Lotta. Vi hälsade på hos underbara Åsa i hennes skånska paradis i Borrby. Där blev det sen besök på Svedalarocken, sol & bad på Borrby strand samt ett skönt besök på Ystad Saltsjöbad med lite fotmassage och en skön, härlig bana med olika SPA upplevelser som kallades "The Creek experience". Helt underbart och värt varenda krona var det 😊 Förutom alla skratt, hundpromenader och tokigheter då alltså!!

 
 

Sen blev det "semester" när barnen var med sin pappa under två veckor.

När de sen kom till mig blev det en ny tur upp till Älvdalen samtidigt som juli månad blev till augusti månad. Några dagar fulla med en massa måsten och som fått mig att va väldigt trött nu när jag kommit hem till min älskade balkong igen!! Här har jag tillbringat många timmar denna sommar oavsett väder. Här finner jag vila och lugn & ro 😊

Ofta tillsammans med Sandras söta, fina hund Ellie ❤️

 
Puss & kram från ett varmt och härligt Kreta 🇬🇷 😘 
: D

Fina bilder!

Svar: Tack!!
Yvonne

mona sörensen

Och nu e det Kreta med Viktoria & så blev det skoldags & sommaren e slut....kramelikram

Svar: Ja usch ja men hösten och rutiner kan va bra för mig då jag t.o.m blir trött av att ha "semester" 😊
Yvonne

PW

Myyyys ordentligt nu 😃

Svar: Älskar mys 😉
Yvonne

Anonym

Fin hund !