Sakta men säkert ...

Så går det framåt med min badrumsrenovering. Den kom ju lite i kläm och vid fel tillfälle då allt med pappa hände. Hade ju precis beställt alla varor och nya möbler m.m. då och de ville såklart leverera allt då jag var uppe hos honom på KS. Men jag fick skjuta på det tills jag visste vad som skulle hända eller när det skulle hända, rättare sagt 😢.
 
Men nu är det så smått igång och avlopp samt golvbrunn i det större badrummet (f.d tvättstugan/skitrummet) är nu fixat och flyttat.
 
Tyvärr är det lugnt med renoveringen just nu då han som håller i det ligger hemma och är sjuk. Men det är iofs ganska skönt för mig som också är hemma nu för att vila upp mig och komma tillbaka utvilad och alert. Det blir klart när det blir klart helt enkelt och då är det den lilla toaletten/duschrummet som ska fiffas till. 
 
 
Vem vet, kanske lagom tills när vi kommer hem från resan på höstlovet, så är allt klart och fixat här hemma. Håller mina båda tummar för det!! 👍🏻👍🏻
 
Nu är det dags att förlova sig med lakanen!!
 
Natti, natti & puss o kram!!
Avbrott - Avlopp - Badrum - Golvbrunn - Lägenhet - Renovering - Rörigt - Sjuk
Anneli

Det kommer att bli supersnyggt när det är klart och jag tror du behövde ha lite lugn & ro där hemma. Så det var nog bara bra att hantverkarn blev sjuk i några dar 😊 Var rädd om dig Vompan 😘

Svar: Ja lugn och ro ja .... Finns inget annat i mitt liv än det just nu :/ Kramiz!!
Yvonne

PW

Rörigt nu men så snyggt sen ;) Kramis

Svar: Haha ja verkligen :D Kramiz!!
Yvonne

Dave

Trodde du var klar med renoveringen redan. När ses vi?

Svar: Nopp inte klar än och vi ses ju nu och då hela tiden :)
Yvonne