Ett sista farväl

Igår var det då dags, för mitt sista farväl till min älskade far ❤️. Det blev en liten och fin begravning med de närmaste och några gamla bekanta släktingar till pappsen. Mellantjejen sjöng Idas sommarvisa för morfar och tårarna rann. Vi var i Trons kapell på vackra Skogskyrkogården i Stockholm.
 
 
Solen kom fram lagom till att vi kom fram till kapellet och den sken och värmde även efter att begravningsakten var över. I bakgrunden syns minneslunden där min älskade förstfödda flicka Caroline ligger begravd ❤️
Vi gick upp dit efteråt med pappas blommor som han fått till sin sista vila.
Teckningarna lillebrors barn gjort och handbuketterna lämnade vi kvar hos honom och i kistan hade jag lagt ner några av hans favoritsaker han alltid varit rädd om sen jag var liten tjej. Saker jag gjort till honom på dagis och i skolan och nåt litet mina tjejer gjort till honom.
 
Vila i frid pappa. Livet kommer aldrig bli detsamma utan dig!! Jag älskar dig ❤️
 
 
Avsked - Begravning - Fint - Skogskyrkogården - Stockholm
Linda

Tänker på dig, kramis!

Svar: Tack <3
Yvonne

PW

Fint skrivet Kramis

Svar: Tack och kramiz tbx !!
Yvonne

Anneli

Var rädd om dig, kramis 💗

Svar: Tack och kramiz <3
Yvonne

Sussie

Varma kramar Vompan 💟

Svar: Varma kramar tbx !!
Yvonne