En del har hänt sen sist

Det har hunnit hända en del sen sist jag var in här. Min äldsta tös har hunnit fylla 20 år !! Oj vad tiden springer iväg 😳 Vi har hunnit vara på Fonus för att boka in begravningen för pappa & sen en gång till för att gå igenom den och bestämma oss för hur den ska vara. Ett besök i hans lägenhet har det blivit och det kändes ju väldigt konstigt att vara där, utan honom 😔 
 
 
En och annan sen jobbarkväll har det också hunnit bli vilket tyvärr har resulterat i att min kropp & knopp inte har orkat hänga med och jag fick helt plötsligt yrsel och synbortfall en sen fredag då jag kom hem. Och när jag berättade det för vår företagshälsovård blev det sjukskrivning på stört, vilket inte blev så populärt på jobbet. 
 
Men, men vad är viktigast, hälsan eller jobbet? 
För att slippa gå in i den berömda väggen var det inte så svårt att säga ok till en sjukskrivning. 
Att bli så snurrig och att tappa synen var inte kul utan jag blev riktigt skraj 😳 Sen när det fortsatte hela helgen var det bara att ringa och boka en läkartid. 
 
Nu ser jag verkligen fram emot vår resa till Kanarieöarna i oktober. Jag och mina älskade tjejer har nåt skoj att se fram emot efter allt hemskt som hänt den senaste månaden. 
 
 
Bahia Feliz here we come ☀️😎
 
20 år - Begravning - Dotter - Fonus - Händelser - Lägenhet - Pappa
mona sörensen

Ja,mycket som har varit tungt gumman.Vi kommer till Sthlm idag som du vet! Kramar i massor från Mamma/Åge

Svar: Och det bara fortsätter ..... :( Tack för att ni var med oss, kram <3
Yvonne

Nettan

Det är mycket på många sätt o då är det svårt att hänga med. Då oftast ännu svårare att vara rädd im sig själv, när det är som viktigast. Det är bra att du är hemma o är rädd om dig ❤️. Bamsekramar ❤️

Svar: Tack älskade Nettan <3 Uppskattar ditt stöd det vet du trots att jag inte alltid orkar svara på en gång :/ Var rädd om dig du med och många varma bamsekramar tillbaka till dig!! Love you <3
Yvonne

Lena

åh hoppas att tiden går fort så ni får åka iväg på denna sköna semester från allt!! De behöver du verkligen!! Skickar massa styrka o kramar!! Ta hand om dig❤️ vila upp gumman!

Svar: Åh det blev en fantastisk semester med mina tjejer <3 Lugnt och skönt med massor av sol, värme och bad såklart. Nästa gång får du följa med, kramiz!! <3
Yvonne

Anneli

Herregud vad är det som händer? Det är väl ändå på tiden att du blir sjukskriven så som du kämpat på i alla år utan att dina kollegor lyssnar på dig. Framförallt dina närmaste kollegor på avdelningen!!!

Vilka jävla praktarslen de är som trampar på dig när du redan ligger ner!!!

Vadå ha arbetsmobilen igång i alla situationer, t.o.m. uppe på KS och centralintensiven. Vet dom inte att det är telefonförbud på sådana avdelningar eller ville dom att du skulle lämna din fars sida för att diskutera ditt jobb som dom inte bryr sig ett skit om annars???

Och sen tro att du ska ha mobilen igång när du är hemma och sjukskriven p.g.a. din arbetsbelastning och att du är på väg att bli utbränd p.g.a. jobbet är ju så jävla skruvat!!! Nej det får bli ett besök på ditt arbete och på dina kollegors rum för en rejäl uppläxning!!! Så känslokalla människor ska inte jobba med service eller med människor, de ska sitta i en fuktig källarlokal med dålig belysning och sortera småskruv och muttrar!!!

Var rädd om dig och var stark nu på torsdag <3 Låt inget komma i vägen för din pappas begravning och lägg ingen tid eller tankar på ditt jobb. Du är alldeles för bra för dom!!! Kramar i mängder <3

Svar: Åh Anneli, om du bara visste :( Men det tar vi över en kopp kaffe <3 Säg till när du har tid att ses,kramiz!!
Yvonne

Sussie

Hoppas tiden går fort nu så att ni får komma iväg på er resa för det behöver ni verkligen, många kramar härifrån!

Svar: Tack och det blev en kanonresa :) Många kramar tillbaka!!
Yvonne