Första rundan i år

Ikväll har jag tagit mig ut på första löprundan för i år. Med hjälp av minstingen tog vi oss iväg på en 3 km runda. Lagom som första vända och så skönt. Inga isfläckar att halka på och ett jävlar anamma för att nu ska det hända. Och efteråt känns det så bra 😊 Får hoppas att humöret och känslan håller i sig!!
 
 
Annars får jag låta hornen växa i pannan och tvinga mig ut. Har ju funkat förr!! 
 
Det kommer kännas skönt att lägga sig ikväll och jag kommer somna snabbt & sova riktigt gott!! 
 
Natti, natti ⭐️
 
 
 
Löpning - Träning
Helena

Bra Vompan! 😃

Svar: Yes, nu är det bara att fortsätta :)
Yvonne

Beppo

duktiga du

Svar: Tack <3
Yvonne

Anna

Kämpa på nu, blir fler lopp i år än tidigare :) Kramis!

Svar: Hmmmmm I know :) Kramiz!!
Yvonne

Anneli

Ja äntligen Vompis! Nu knyter du näven och kör hårt 😝

Svar: Yes, yes, yes!!
Yvonne

Vompan

Haha idag blev det runda nr 3!! Känns bättre och bättre 😃