Barndop

Det är länge sen jag var på ett barndop, men i söndags var det äntligen dags igen. Min storebrors son (som jag är gudmor till) har fått en egen söt liten Alvin som döptes i Norrtälje kyrka. Vädret var ju helt fantastiskt, en aning blåsigt kanske men en riktigt härlig vårdag var det.
Vi öppnade ett fondkonto i Alvins namn och med detta konto fick vi med en sparbössa som jag och mina bröder själva hade när vi var små. Jag hade en röd skotte hund och brorsorna hade en blå och en svart. Så det var lite nostalgikänsla när vi fick med oss en sådan från banken :)
Lycka till i livet nu lilla söta Alvin!!
 
<3 <3 <3
Barndop - Kyrka - Norrtälje - Vårdag
elisabeth artursson

Önskar jag kunnat varit med när mitt barnbarnsbarn döptes

Svar: Hej Elisabeth! Förstår att det kan va svårt. Du har ju en bra bit att åka om du skulle kunnat komma. Ha en bra kväll och kul att du tittade in här :)
Yvonne

mona sörensen

Det var verklgen fint säger jag som gammelfarmor och till dej Elisabeth så säger jag att du var saknad,jag hade verkligen velat träffat dej men det får bli en annan gång!

Svar: Ja det var fint alltihopa! Och så fint dopkaffe, med så många olika sorters kakor, tårtor m.m. Skönt att han somnade sen när han var så trött.
Yvonne

Suss

Ja hade också en röd sådan Skottehund. Som man tjuvöppnade med en matkniv :)

Svar: Haha jag hade ju också den röda :) Och jo jag vet, det gjorde storebrorsan åt mig!!
Yvonne