Renovera lite här hemma

Har länge funderat på att renovera mitt fula badrum som är ombyggt till tvättstuga av den gamla damen som jag köpte lägenheten utav och den lilla äckliga och fula toaletten/duschen jag har.
 
Skulle ju ALDRIG köpa mig en lägenhet utan badkar och vad hände? Jo precis, inget badkar här inte!! Jag som älskar att ta ett avkopplande, varmt & skönt bad och låta stela muskler få slappna av samt rensa huvudet på negativa tankar.
 
Så nu ska här letas hantverkare, flytspackel, klinkers, kakel, badrumsmöbler & kranar m.m. Badkaret nedan är redan inhandlat!! <3
 
Längtar redan efter premiärdoppet :D Så har Ni inget roligare för er kan Ni få komma över och hjälpa till att riva lite gammalt skit!!
 
Puss & kram, nu ska jag åka till Farsta och hämta upp en go vän :)
Badkar - Badrum - Dusch - Lägenhet - Renovering - Toalett
PW

Det kommer att bli riktigt snyggt med badkar och större utrymme 😊

Carin

Det kommer bli jättefint! Ut med det gamla och in med det nya nu Vompan :)

Svar: Ja det gäller både här och där ;)
Yvonne

Lena

De kommer bli superfint och framför allt kan du koppla av i varmt o skönt bad!! Härligt att du unnar dig nåt åt dig själv gumman. Tusen kramar ❤️

Svar: Ja jag längtar verkligen :) Kramiz <3
Yvonne

Dave

Nu jävlars ska här badas! :D

Svar: YES!! :)
Yvonne

Anneli

Haha du och ditt badande. Du älskar att bada både inomhus och utomhus. Måste varit säl i ditt förra liv och dina barn måste älska att åka till stranden med dig? :) Kramis!

Svar: Ja det uppskattar att mamsen deras är ett blötdjur :) Får de väl i mig i vattnet vet de att jag stannar kvar en bra stund och spexar med dom. Kramiz!!
Yvonne

mona sörensen

Ja nog var du säl redan som mycket liten...jag minns om någon! kramis bananis

Svar: Hihi tjock och rund sittandes i iskallt vatten i en hink uppe på landet :) Kramiz!!
Yvonne