23 juni

Det är det datum då du föddes. Den dagen som vi väntat på och längtat efter. Ändå visste vi nu, där uppe på Södersjukhusets förlossningsavdelning att det inte skulle bli vad vi längtat efter, även om hoppet vårt sa att läkarna på förlossningen måste ha fel. Att vår efterlängtade bebis visst lever och att dom måste ha fel!!
 
Men du var tyst när du föddes, hela förlossningsrummet var knäpptyst när du föddes. De la upp dig på min nu tomma mage och du var så varm och go ❤️ Precis som det skulle vara förutom att du var tyst, helt knäpptyst.
De hade rätt och vårt hopp fanns inte mer. Vårt hopp att du visst levde, att dom måste ha fel!! Men det var hoppet och längtan efter att få träffa dig som gjorde att jag klarade av att föda fram dig, min älskade lilla
Caroline 👼🏼💜. Så som jag kämpade för att få hålla dig i mina armar en kort, kort stund. 
 
Idag är jag stolt av att ha gjort det, att ha fått föda fram dig precis som vilken levande bebis som helst. Jag har fått lära känna dig i min mage och genom att föda fram dig banade du vägen åt dina kommande systrar och du kommer för alltid vara vår förstfödda, älskade & saknade dotter 💜.
 
 
Vår älskade och saknade Caroline som för alltid finns i våra hjärtan 💜 Den 23 juni är din födelsedag och den 21 juni är din dödsdag. Det är lättare att ta sig igenom din födelsedag än datumet då du dog, utan någon som helst förklaring eller orsak. Den stora frågan om varför får vi aldrig någonsin reda på!!
 
Grattis på din 21:a födelsedag som du nu säkert firar tillsammans med gammelfarmor Lydia 💜👼🏼💜
 
Du finns i mitt ❤️ för alltid!!
 
Död - Födelsedag - Förlossning - Sorg - Södersjukhuset - Änglabebis
mona sörensen

Jag vet att det varit svårt,mycket svårt många ggr...jag älskar dej!Kramar om

Svar: Älskar dig också och vi hade inte klarat det utan dig, det vet du <3 Kramiz!!
Yvonne

Carina


Svar: Tack <3
Yvonne

PW

💖

Svar: Tack <3
Yvonne

Anneli

Varma kramar till er <3

Svar: Tack <3
Yvonne

Lena

Jättefint skrivet. Får tårar i ögonen. Tusen kramar ❤️

Svar: Tack <3 Kramizar tbx!!
Yvonne

Malin

<3 <3 <3

Svar: Tack <3
Yvonne