Hockeyns dag

Idag har jag varit in och jobbat på hockeyns dag i Kungsträdgården. Det var skoj att det kom så många småttingar som förhoppningsvis kommer att börja spela hockey. Kommande hockey stjärnor ⭐️
 
Mats "Sudden" Sundin & Mattias "Notan" Norström höll i hockeyteknik utbildningen.
 
 
Sen kom Tre Kronor dit och spelade lite bordshockey med fansen och sig själva 😊 Och de avslutade sen med att skriva autografer i långa banor. Vädret var varierande med snö, sol, blåst och mulet om vart annat. Efter detta åkte jag hem och umgicks med mitt lilla spöke ❤️
 
Nu sitter vi och tittar på första deltävlingen av Melodifestivalen. Och Viktoria tycker att rätt låtar gick direkt till den stora festivalen 😊
 
Snart blir det till åh krypa ner under täcket. Och imorgon blir det ännu mer ishockey. Får hoppas att isen håller i Globen så att Tre Kronor kan tvåla till de finska lejonen som kommer på besök. 
 
Natti, natti & sov så gott!!
💙💛💙
Ses vi på Globen imorgon?
Hockeyns dag - Hockeyspelare - Ishockey - Kungsan - Kungsträdgården - Stockholm
mona sörensen

"Tvåla till" Ja det låter det,hoppas skrutten tyckte det var bra på dansen!?Hon får gärna ringa i morgon och berätta eller så ringer jag....Kramizar i massor

Svar: Det gick bra på dansen och hon fick övningar med sig hem, som de ska titta på datorn för att lära sig :) Kramiz bananis <3
Yvonne

Dave

Härligt med vinst! 😄

Svar: Yes!! Speciellt mot Finland :D
Yvonne

PW

Ja det är mycket hockey nu här me :)

Svar: Ja och mera blir det :) Have fun i hallen!!
Yvonne

Sussie

Sudden som är min favorit! Tog du en autograf åt mig nu då? <3

Svar: Jag vet Sussie, men no ingen autograf denna gång, tyvärr :(
Yvonne