Fisk-spa

I eftermiddag ska jag iväg på ett fisk-spa. Fick det i julklapp av mina tjejer och nu är det dags. Få vårfina fötter med hjälp av dessa små fiskar :) Tjejerna har gjort det här själva när de varit utomlands med sin far och de visste att jag alltid velat pröva det. Men som vanligt har jag inte tagit tag i det själv, men nu så ska det bli gjort  iallafall!!
 

Bilden är tagen av Sweetambrosia och det är dit jag ska gå för att få lena fina vårfötter :) Det ska bli så skönt!!
 
Jag älskar ju när mina tjejer kittlar mig under fötterna så det här kommer verkligen att vara min grej, tror jag.
 
Sen kanske man hittar lite mer härliga saker att göra hos dom, vem vet ;) De har ju flera olika sköna behandlingar att välja på!!
Har Ni prövat på detta med fisk-spa?
Fisk-spa - Julklapp - Vårfina fötter - sweetambrosia
Lotta

Åh det där gjorde jag när jag var i Turkiet. Det är skönt och fötterna blir jättefina efteråt!

Svar: Ja de kändes som en liten len babyrumpa efteråt :)
Yvonne

Malin

Min moster jobbar med sånt, i Eskilstuna och jag har prövat tre-fyra gånger. Fötterna blir jättelena och det kittlas bara lite :)

Svar: Ja men det kittlades skönt, inte obekvämt på någe vis :) Får hänga med till din moster någon gång!
Yvonne