Före & efter renoveringen

Äntligen!! Renoveringen av mina båda badrum/toaletter är nu klara och det stora "skräprummet" som saknade både toalett och dusch/badmöjligheter när jag flyttade in här i augusti 2010 blev ju så bra 😃 Skulle ju ha ett badkar där inne först men ändrade mig och la lite mer pengar på en härlig duschhörna istället. Med tjejer som duschar flera gånger om dan ibland blev det lättast och mest plats över med en duschhörna. Då slipper jag stå dubbelvikt och skrubba ur badkaret varje gång jag själv vill kliva ner i badet och badrummet blir inte trångt och rörigt. Nu är det snyggt, lätt att hålla rent och funktionsdugligt till tusen 😊
 
 
Vad tycker Ni?
 
Från plastmatta på golv och väggar till ett ljust och fräscht badrum man trivs så gött i. T.o.m. att tvätta, tumla och sortera tvätt är ju kul där inne nu 😃
 
För att inte tala om att ha lite tända ljus där inne och tycka att det är så mysigt!! Finns ju risk att man blir sittandes länge inne på båda toaletterna nu för tiden 😄 Inte bara när man gör No 2 !!
 
 
På den lilla toan, tidigare både toalett och duschutrymme har jag tagit bort duschen & har nu bara en toalett, handfat och förvaringsmöbler. Utan äckliga plastmattor på väggar och golv 😊
 
 
Nästa stora renoveringsprojekt, eller så stort är det väl inte men tjejernas rum ska bli lite mer åldersanpassat då mina tjejer inte är så små att de leker inne på rummet längre. Nu är det mer tjejsnack, smink, killar och Youtube och allt vad sociala medier heter som gäller. 
 
Men först ska jag njuta en stund av att det åtminstone under jul och nyår blir ordning och reda här hemma igen, lugn och ro utan en massa byggkarlar, prylar och bråte överallt!!
 
Behöver all lugn & ro jag kan komma åt nu för tiden. Så nu blir det hopp ner i lopplådan för lite rofyllda timmar 😴
 
Imorgon ska jag och minstingen koka knäck och julpyssla lite grann. Blir inte som tidigare år, men lite sånt måste barnen få göra, även om inte jag orkar. Då är det tur att de vill och orkar för lite julsnask vill man ju alltid ha 😛
Badrumsrenovering - Före och efter - Mysigt - Party Lite - Tända ljus
PW

Grymt mysigt och snyggt! Blir många sköna duschar där framöver 😉

Anonym

Vilken skillnad 😃 Supersnyggt👍🏻

Svar: Tack :)
Yvonne

Helena

Jätte snyggt 😊

Svar: Tack :)
Yvonne

Lena

Så jäkla snyggt man tror knappt de är samma utrymmen hihi. Härligt nu har du nytt o fräscht!!!

Svar: Tack och ja det är så jävla skönt!!
Yvonne

Smulan

Otroligt snyggt blev det! Du har god smak och det är värt varenda krona Vompan. Nu har ni två fina utrymmen så att ni slipper bråka om vem som ska in först :) Kramis!

Svar: Tack, tack :)
Yvonne

Maria

Fy fan va snyggt det blev! Måste komma över och provsitta lite :D Puss & kram!

Svar: Haha knäppis!! 😃
Yvonne