Sätta sprätt på pengar

Det kan jag!! I helgen gjorde jag av med en förmögenhet bara så där 😄 Känns ganska bra att vara slösaktig för en gång skull. Det kommer bli bra det här för mig och mina tjejer. 
Och under tiden renoveringen pågår kommer det att bli lite skit i hörnen, både här och där. Men det överlever vi, så länge vi väntar på något gott 😉
 
Det är inte mitt badrum på bilden, hade önskat att det var så stort. Men det ska bli lika fint, om än lite mindre 😊 Lilla toan och "skithörnan" som jag kallar "tvättstugan/badrummet" nu, fiffas till rejält och man kommer inte känna igen sig när allt är klart. 
 
Vem vet, det kanske blir lite före & efterbilder lite längre fram. Hemma hos reportage från min lilla vrå!! 
 
Men nu ropar kudden på mig, natti, natti!!
Badrum - Fräscht - Hemma - Renovering - Spännande