Utmaningar & spänning

Nu är det ett bra tag sen jag var in här och uppdaterade, men är man upptagen med så mycket annat så är man :) Förra veckan var man inte uppkäftig minsann!! Var så trött och sov väl bort typ hela helgen, men det var verkligen välbehövligt. Han som gör mig så glad och pirrig var ju inte hemma under helgen så då kunde jag passa på att ladda batterierna och vila mig i form :) Han hade visst ett jobb som kallade på honom <3
 
 
Sakta men säkert går livet framåt och vidare med små, små steg. Även om tröttheten tar udden från det mesta så känns det lite, lite bättre just nu. Pollenallergin hjälper till att göra mig trött och värre lär det väl bli när/om värmen kommer.
 
Jag ska snart hem och sortera tvätt och få in bergen av rena kläder i garderoberna. Ett välbehövligt däckbyte ska också genomföras. Så skoj, eller inte!!
 
Ha nu en skön dag i solen!!
 
Kärlek - Spänning - Utmaningar
Maria

Ja spännande är det verkligen 😉 Kramis!

PW

Åkte du 112:an?

Svar: Nopp inte denna gång :)
Yvonne

Smulan

Låter som en härlig kombination, spänning och utmaningar ;) Lev väl Vompan!

Svar: Tack!
Yvonne

Dave

Ha en bra helg!

mona sörensen

Värmen kommer ju nu och jag vet att du och många andra får stora problem...var rädd om dej,kramelikram

Svar: Har haft en ganska bra vår ändå :) Kramiz <3
Yvonne